2011. szeptember 8., csütörtök

Új kinézet

Sziasztok! Bocsánat, hogy nem írtam semmi, csak úgy felraktam az új kinézetet, de siettem, mert tanulnom kellett. Gondolom már észrevettétek, hogy egy " kicsit " mindig később frissitek, hát ennek az az oka, hogy megkezdődött az iskola, és először tanulok, majd gépezek. Szóval.. visszatérve a kinézethez. Igazán megmondva  nekem nem annyira tetszett az utolsó fejléc, elment egynek, nem utáltam, de ez jobban tetszik. Egyenesen imádom : $ , ahogy az előző előttit is . Ez a kép az új fotósorozatából amit a Prestige magazin készített, de ha rendszeresen nézed az oldalt, akkor már képben vagytok, mivel errőla  témáról már annyit fecsegtem. Na mindegy, remélem nektek is tetszik ez az egyszerű fejléc, ha igen komizzatok ;) : ). Sziasztok, jók legyetek! A sulihoz pedig kitartást :P ;)
xoxo Réka .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése